Vrácení a reklamace
Nesplňuje umělý stromek Vaše představy? Vypadá koupený produkt jinak než na fotkách?
Stačí nám dát vědět emailem, telefonicky, nebo vyplnit reklamační formulář zde.
Podmínka pro vrácení je jediná – aby zboží bylo v původním a nepoškozeném stavu. Nemusíte řešit, že už jste vyhodili původní krabici, nebo že jste stromek už zkusmo složili a rozložili větve. To nebrání tomu, abyste ho mohli vrátit a získat zpět vaše peníze.
Důležité je ale, aby vracené zboží bylo:
- nepoškozené a bez známek používání,
- zcela kompletní (tedy např. včetně montážního materiálu, stojanů, návodů atp.).
Postup vrácení, výměny nebo reklamace zboží
Ideálně nám pošlete i pár fotek, abychom vše vyřídili rychleji. Naše adresa je: eshop(a)nejstromek.cz. Na chatu nás zastihnete od pondělí do pátku, od 8 do 16 hodin.
Zboží nám zašlete nazpět poštou nebo kurýrem
Zpětnou dopravu si můžete vybrat podle vlastního uvážení. Nezapomeňte prosím balíček poslat bez dobírky a se sledovacím číslem.
Všechno zboží co nejlépe zabalte a doporučujeme udělat i pár fotek jak je krabice vyplněná a jak vypadá zvenku předtím, než ji dostane kurýr.
eShopia Global s.r.o. – Nejstromek
Frýdecká 2037/78
737 01 Český Těšín
Pokud posíláte do Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty:
eShopia Global s.r.o. – Nejstromek Zásilkovna ID 5473 Z-FLOOR Jablunkovská 2014/40a 737 01 Český Těšín |
eShopia Global s.r.o. – Nejstromek Česká pošta Nádražní 1166/2a 737 01 Český Těšín |
Shrnutí v kostce:
- Všechno zboží, které k nám posíláte nazpět musí být pečlivě zabalené a chráněné proti dalšímu poškození.
- Vracené zboží prosím neposílejte na dobírku.
- Náklady na vrácení nevyhovujícího zboží zpět hradí zákazník.