Vrácení a reklamace

Nesplňuje stromek nebo jiné u nás zakoupené zboží Vaše představy? Vypadá zboží jinak než na fotkách?

Žádný strach, u nás jsou vratky i reklamace rychlé a bez zbytečných formalit nebo obstrukcí. Stačí nám dát vědět emailem, telefonicky, nebo vyplnit reklamační formulář níže.

 



Podmínka pro vrácení je jediná – aby zboží bylo v původním a nepoškozeném stavu. Nemusíte řešit, že už jste vyhodili původní krabici, nebo že jste stromek už zkusmo složili a rozložili větve. To nebrání tomu, abyste ho mohli vrátit a získat zpět vaše peníze.

Důležité je ale, aby vracené zboží bylo:

  • nepoškozené a bez známek používání,
  • zcela kompletní (tedy např. včetně montážního materiálu, stojanů, návodů atp.).


Postup vrácení, výměny nebo reklamace zboží

Napište nám zprávu emailem, na chat, nebo nám zavolejte. Domluvíme se na ideálním řešení.

Ideálně nám pošlete i pár fotek, abychom vše vyřídili rychleji. Naše adresa je: eshop(a)nejstromek.cz. Na chatu nás zastihnete od pondělí do pátku, od 8 do 16 hodin.

 

Zboží nám zašlete nazpět poštou nebo kurýrem.

Zpětnou dopravu si můžete vybrat podle vlastního uvážení. Nezapomeňte prosím balíček poslat bez dobírky a se sledovacím číslem.

Všechno zboží co nejlépe zabalte a doporučujeme udělat i pár fotek jak je krabice vyplněná a jak vypadá zvenku předtím, než ji dostane kurýr.

 

Naše adresa pro vratky a výměny je:
eShopia Global s.r.o. – Nejstromek
Jablunkovská 851/40
737 01 Český Těšín



Pokud posíláte do Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty:
eShopia Global s.r.o. – Nejstromek

Zásilkovna ID 5473
Z-FLOOR
Jablunkovská 2014/40a
737 01 Český Těšín
eShopia Global s.r.o. – Nejstromek


Česká pošta
Nádražní 1166/2a
737 01 Český Těšín


Když je zboží nazpět, vyřešíme to tentýž den. A o výsledku vám samozřejmě dáme vědět.

Pokud je všechno v pořádku a tak, jak jsme se domluvili, dostanete od nás peníze nazpět, nebo začneme pracovat na výměně zboží. Jednoduché a bez vytáček. Na uměle natahované lhůty si u nás nehrajeme.

 

Shrnutí v kostce:

  • Všechno zboží, které k nám posíláte nazpět musí být pečlivě zabalené a chráněné proti dalšímu poškození.
  • Vracené zboží prosím neposílejte na dobírku.
  • Náklady na vrácení nevyhovujícího zboží zpět hradí zákazník.